pondělí 6. srpna 2007

Škola - EILC

Semestr v Dánsku začíná poslední týden v srpnu. Studenti Erasmu mají ale možnost zúčastnit se tzv. EILC kurzu (erasmus intentisive language course), což je vlastně třítýdenní kurz jazyka země, ve které budou přebývat. My to máme tak, že dopoledne jsme normálně tady ve škole a učíme se Dánsky, odpoledne jsou volný. Krom kurzů dánštiny jsou pořádány i přednášky ohledně dánského umění a kultury a také 2 výlety - Aarhus a Silkeborg. Studium Dánštiny mi moc nejde, protože to jednak není úplně snadný jazyk, hlavně co se výslovnosti týče a druhak jsem se jaksi ještě nedostal k tomu, abych se na to podíval mimo školu. Snad se brzy polepším.
Běžné studium mi začíná v týdnu od 27.8.,přičemž koncem tohoto týdne je pořádán školou tzv. Freshman trip, což je vlastně jakási seznamovací akce pro všechny studenty, jak zahraniční, tak domácí. Co jsem o tom slyšel, jedná se spíš o picí soustředění, ale prý to stojí za to. Určitě se zúčastním, tak budu později informovat.

Koho by to zajímalo, zde je můj kalendář během zimního semestru:
Kalendář

Objekt školy jako takový se mi líbí - je hezky umístěný do okolní zeleně a jednoduše, moderně a účelně zařízený. Zatím jsme tu pravda jen my (okolo 60ti lidí), takže je tu uplně mrtvo, ale zdá se, že je tu i dost místa pro posezení mimo třídy. Na to třeba konkrétně na ČVUT myšleno není. Uvidíme, jak to bude vypadat během provozu, budu opět informovat.

Opět nějaké fotečky:
Objekt školy z venku:


Atrium


Kurz dánštiny

Pilný student

Počítačová učebna

Přednáška o Dánské kultuře

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Nice post and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.