čtvrtek 2. srpna 2007

Ubytování

Bydlím na koleji K-Block vzdálené asi 1 min chůze od školy. Mám pokoj sám pro sebe. Pokoj je pro mě, pražským bytem zhýčkaného, docela slušně vybavený, pro někoho z koleje na Strahově nesrovnatleně nesrovnatelný. Mám umyvadlo, několik skříní a skříněk, velký pracovní stůl,postel, křeslo, bezplatné připojení na internet-nebo spíš je v ceně, protože poplatek za kolej je normálně 2000 DKK, já jako student z východu (poprvé jsem se tomu označení nebránil) platím 1250 DKK. Záchod je společný pro 2 pokoje, koupelna na chodbě. Kuchyňky jsou 2 pro patro a stávají se tak hlavním společenským místem pro potkávání. Je to docela fajn uspořádání, protože mám soukromí a zároveň je během polospolečného vaření v kuchyňkách docela sranda (a prostor pro neschopné příživníky, což je můj případ-už jsem tak měl pravou Italskou pastu na 3 způsoby).
Okolí koleje je krásně zelené, protože celý areál leží u samého okraje fjordu na kraji města. Už jsem si užil okolo fjordový jogging, fakt paráda.
Do centra je to kolem 15 min pěšky. Banka, pošta a diskontní supermarket přímo na proti koleji.
Jedním slovem spokojenost.

K-Block

Campus


Pokoj



Kuchyňka


Dle přání-záliv


6 komentářů:

hoge řekl(a)...

Ksakru ty voe, já ti fakt závidim, hrozně hrozně moc, a zároveň ti to vlastně i hrozně moc přeji... vypadá to fakt suprově...

Profil řekl(a)...

Chápu, taky si závidim ..
Uvidíme, jak vše půjde celý rok, ale zatím fakt super.

alzbetka.p řekl(a)...

Máš to tam moc hezké, ještě nám vyfoť ten záliv :o)
A co ten pokojíček? Je to útulné? Můžeš si tam něco vylešit třebas?

Profil řekl(a)...

Tak záliv jsem už přidal, ale nějak nevím, co je vylešit .. Jestli je to vylepšit, tak asi jo, ale popravdě jsem se o to moc nezajímal, zatím jsem spokojen, jen si musím koupit kus špagátu a vyrobit šňůru na prádlo.

alzbetka.p řekl(a)...

Záliv je opravdu trošku rybníkatej...ale rozhodně je to krásný. Skoro bych řekla: " Ach ta romantika!! ", kdybych tam byla s Tebou :o)

No a mělo to být opravdu vylePšit.. takže potřebuješ už šňůru, jo? Praní se tedy vydařilo?

Profil řekl(a)...

No vyhýbám se tomu, co to jen jde, ale už to začíná být potřeba, takže promýšlím, shromažďuju informace a vzhůru do boje.